REALIZUJEME

  • věrnostní a motivační programy
  • školení obchodních partnerů
  • prezentace
  • new product launching
  • new product training
  • demo programy
  • spotřebitelské soutěže
  • reklamní akce
  • demodays
  • road show
  • instore promotion
  • street promotion
  • sampling
  • tasting

 

AKCE

Roadshow Indulona

Klient: OBRA ČR & OBRA SK
Místo: OC Chodov Praha & OC Polus Bratislava
Počet osob: 373

Pražané a ostatní návštěvníci města se 18. října 2009 společně
s moderátorkou a herečkou Ester Janečkovou podíleli na novém světovém rekordu! V Praze na Chodově proběhlo hromadné natírání rukou tradičním a osvědčeným krémem Indulona. Celkem si krém vyzkoušelo 174 lidí během 15 minut a ošetřilo se 348 rukou. Program doplnila poradna dermatologa, soutěže o ceny, dětský koutek a autogramiáda Ester Janečkové. Na Slovensku byl rekord zlomen dne 25. října 2009 v Obchodním centru Polus na Novém městě v Bratislavě, kde došlo k ošetření 398 rukou. Každý účastník rekordu dostal jako dárek testery krému Indulona.

STUDIE

Cesta Samuraje

Klient: Fujitsu Technology Solutions
Místo: Praha
Počet osob: obchodní partneři firmy Fujitstu

Dlouhodobý motivační program pro partnery i zákazníky doplněný krátkými motivačními akcemi a soutěžemi. Partneři soutěžili v rámci své kategorie a za každý prodej/nákup vybraného Fujistu portfolia jim byly na virtuální účty připisovány dané body. Zpracování dat probíhalo z denních reportů prodeje Fujitsu. Pod vlastním unikátním loginem sledoval partner na speciální webové aplikaci svou aktuální pozici v soutěži o hlavní výhru, hrál hry o express bonusy aj. a v neposlední řadě vybíral za body ceny z e-shopu.

 

REKLI

HP Porshe program

Klient: Hewlett-Packard
Místo: Německo, Švýcarsko, Rakousko
Cílová skupina: obchodní partneři, celkem 600 subjektů
z ČR a SR

Online motivační program na zvýšení prodeje u obchodních partnerů v ČR a SR. Program probíhal dva po sobě jdoucí kvartály na našem vlastním portále, který účastníkům programu, klientovi
i nám umožnil sofistikovanou správu a import obchodních dat. Firmy byly rozdělené do několika kategorií a podle svých obchodních výsledků získávaly body do celkového hodnocení
a dílčí odměny. Hlavní cenou byl exkluzivní zájezd vozy Porsche Německem, Švýcarskem a Rakouskem. Součástí programu byla promyšlená komunikační strategie, která využívala web, emailing, mailing a SMS bránu. Klíčové bylo správné nastavení parametrů a pravidel soutěže, díky kterému i obratově slabší partneři byli motivování atraktivní hlavní cenou.

Motivační program na podporu prodeje spotřebního materiálu HP, který jste navrhli a zorganizovali, byl skvělý! Přinesl nám požadovaný nárůst prodejů ve sledovaném období a byl také velice dobře hodnocený vítězi jednotlivých kategorií, kteří se mohli účastnit hlavní výhry – exkluzivní jízdy vozy Porsche napříč Evropou. Nasadili jsme si vysokou laťku pro další kvartály.“

Michal Šimon, Hewlett-Packard